
אחד מאמצעי הפירסום המקובלים בדרום קליפורניה הוא משפטים הומוריסטיים על לוחות ענק בצדי הדרכים, שמתקשרים באמצעות תוכנם לעסק המפרסם.
החולפים בעת נסיעתם על פני השלט קוראים את תוכנו, וזוכים למשב רוח הומוריסטי מרענן שנקלט בזיכרון לטווח ארוך.
המחברים הם לרוב בעלי העסק, אך יש גם אנשי הומור שמתפרנסים מכך, ומומחיותם היא ניסוח משפטים הומוריסטיים מתאימים.
דוגמאות לשלטים הומוריסטיים של עסקים בצדי הדרך:
חנות פרחים: 'ביל קלינטון לא שלח אף פעם פרחים למוניקה לווינסקי'
מסעדה: 'תודה למגזין האוכל'
בית-מלון: 'אסטרונאוטים מרוויחים תוספת תשלום עבור משמרת לילה'
בשנים האחרונות נמצא התחום בדעיכה בגלל המשבר הכלכלי. תקציב הפירסום המצומצם אינו מאפשר לעסקים רבים לפרסם יותר מאשר את המוצר בלבד.
מקור: Los Angeles Times
תמונה: פליקר
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה