יום חמישי, 21 באפריל 2011

אני על זה


רותם שטרקמן כותב בדהמרקר כי הקמפיין המנותק של בנק הפועלים בטלוויזיה - "אני על זה", הוא בלוף גדול:
'קייים פער עצום בין התדמית שהבנק מנסה לטפח כמחושב, קוסמופוליטי, רחב אופקים, תורם, קשוב, חברתי ומחנך - ארגון שמחלק תיבות דן חסכן לילדים, דגלים בחג העצמאות וכניסה חינם למוזיאונים בפסח - לבין הבנק כפי שהוא במציאות: תובעני וכמעט אלים כלפי האזרחים והעסקים הקטנים, וטוב ומיטיב למנהליו ולמילייה שלהם, אנשי האלפיון העליון.'

בסירטוני הקמפיין משתתפים ארז טל בתפקיד כוכב תיקשורת מנוסה, ועלמה זק בתפקיד מזכירתו האישית הצעירה, יפה, צמודה ורעננה, אך בו בעת גם שלומיאלית חסרת תקנה.
קשה להבין מדוע בחר בנק הפועלים להפוך את השלומיאליות למוטיב מרכזי. הרי הדבר האחרון שאנו רוצים מפקידי הבנק הוא שהם יטעו בחשבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה