יום שישי, 25 במרץ 2011

לונדון, קירשנבאום ויוסי מימן


ירון לונדון פסק אמש, בתוכניתו בערוץ 10, כי במדינת ישראל אף אחד מהבעלים של אמצעי התיקשורת לסוגיהם, עיתונת, רדיו, טלוויזיה ואינטרנט, לא הצליח להשפיע מעולם על התוכן שהובא לידיעת הציבור, אשר נתון תחת פיקוחם של עורכים מקצועיים בלבד.

המימסד התיקשורתי, כולל ערוץ 10, לא טרח ליידע את הציבור הישראלי שמצרים היא דיקטטורה מושחתת, שבראשה עומד רודן אכזר ותאב בצע.

להפך, הם תיארו בעיקביות באורח חיובי ביותר את מובארק ואת משטרו, ונמנעו מלספר על הריקבון שמאחורי הכלכלה המצרית 'המשגשגת'.

החשש לסכן את הקשרים עם המימסד המצרי, שמחסדיו נהנו, הוא סיבה מרכזית לכך.

את מחיר הקונספציה המוטעית משלם כעת בגדול הציבור הישראלי.

איש העסקים יוסי מימן הוא אחד הבעלים של צינור הגז ממצרים לישראל. הוא גם אחד הבעלים של ערוץ 10.

הזרמת הגז ממצרים לישראל פסקה לפתע ואין לדעת מתי תחודש ואם בכלל. אחת הסיבות לכך היא החשש לשחיתות בחוזי אספקת הגז.

משכורתם של לונדון וקירשנבאום בערוץ 10 היא מעל מאה אלף שקל לחודש לכל אחד.

קשה להניח כי חוזה הגז של ישראל עם מצרים ייחקר בערוץ 10 באותה עמקות שהוא נבחן כיום במצרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה