יום שלישי, 19 באוגוסט 2008

קבוצת אתרים רכשה 51% מהפורטל 'מומו הפרה'



  • מומו [MOOMOO] הפרה הוקם לפני כחמש שנים על ידי עמיחי שמש, שהיה אז תלמיד בן 14.

    האתר הוקם בתחילה כאתר משחקים עבור חבריו ובהמשך צמח ושילב בתוכו רשת חברתית המאפשרת לילדים ובני הנוער להעלות דפי תוכן אישי.

    עמיחי קרא לאתר על שם קלמר בצורת פרה שקיבל במתנה.

    האתר נרכש תמורת סכום של כ-10 מיליון שקלים.

    יותר ממיליון גולשים מבקרים ב'מומו הפרה' מדי חודש.

    לכתבה המלאה באתר גלובס
  • אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה